przepis do bani-wyjaśniam tu bo wątek zamknięto
GS - Thu Jun 29, 2006 2:50 pm
" />przepis o zabronieniu modyfikacji podłogi uważam za do bani ponieważ:
1.Masters nie spełnia regulaminu ponieważ użył do modyfikacji karoserii auta które fabrycznie miało 4x4.Jeżeli by do swojego projektu wykorzystał audi FWD i przecioł go na dwie części ,wspawał tył od audi 4x4 to nazywało by się to "zmiana napędu" i wszystko było by ok
Idjotyzmem jest to, że ten przepis zachęca do spawania całego samochodu a zabrania małych niezbędnych modyfikacji blachy w obrębie skrzyni biegów
2.Morten nie może wstawić większych opon ponieważ wymaga to wymiany nadkoli-co jest oczywiście naruszeniem podłogi które automatycznie przenosi do Outlaw (Na KOE większość amerykańców,Audi oraz Jag -wszyscy mieli nadkola zmienione na aluminiowe i nikomu nie przyszło na myśl że coś jest nie tak-dla wszystkich mocnych osiek jest to poprawa bezpieczeństwa )
Mariusz... - Thu Jun 29, 2006 3:04 pm
" />popieram Gsa
mroqa - Thu Jun 29, 2006 3:16 pm
" />racja
OZ - Thu Jun 29, 2006 3:35 pm
" />owszem nie byłoby ok dlatego że nawet przy zmianie z FWD na AWD nie mógłby zmienić obudowy skrzyni biegów,
i przepis nie jest do bani bo obowiązuje i zgodzili się na to wszyscy zawodnicy tworząc regulamin na 2006 przez parę miesięcy. No chyba, że gs miał inne zdanie ale jakoś nie widziałem żeby chciał skasować ten punkt regulaminu w sezonie 2006, rozumiem że teraz przestał mu pasować, cóż będzie miał okazję go zmienić w dyskusji nad regulaminem na 2007, tylko żeby nie zapomniał,
8 ) Dopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej, ale jedynie w związku ze zmianą typu napędu.
typ napędu wg GKSS i naszego regulaminu to AWD, RWD lub FWD, nie ma w tym mowy o obudowie skrzyni biegów ani o samej skrzyni i taka właśnie jest wykładnia na 2006, proszę zwrócić uwagę na słowa "jedynie w związku z",
co do regulaminu KoE na 2007 to może jeszcze będzie mała niespodzianka
GS - Thu Jun 29, 2006 3:54 pm
" /> ">8 ) Dopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej, ale jedynie w związku ze zmianą typu napędu.
Dla tych co się nie znają na samochodach -obudowa skrzyni biegów jest elementem płyty głównej nadwozia i musi być zmodyfikowana w momencie zmiany typu napędu-w innym przypadku niebyłoby gdzie wsadzić wału napędowego
PS:przepis od początku mi się niepodobał bo był niesprawiedliwy!!!!
DeviL - Thu Jun 29, 2006 3:56 pm
" />Czyli wystarczylo by Masters zglosil zmiane napedu na tyl (odpial przod) , po czym znow zmienil rodzaj napedu (dopial przod) i bylo by gites
OZ - Thu Jun 29, 2006 4:01 pm
" />dla tych co się podobno znają na samochodach ale nie znają regulaminu i mają zaniki pamięci:
jeżeli zmodyfikujesz obudowę skrzyni biegów w związku ze zmiana z FWD na AWD to jest to złamanie regulaminu w 2006
z tego co pamiętam (a pamiętam dobrze) przepis ten powstał bo ty go wprowadziłeś gs do regulaminu na siłę w 2002/03 roku, żeby audi a3 (przerobione z FWD na AWD, jedyne takie auto wtedy na zawodach), którym jeździłeś w 2003 roku mogło być dopuszczone do klas powszechnych i nie wylądowało w outlaw, chyba najlepiej pamiętasz czy zmieniłeś obudowe skrzyni biegów czy też nie, na pewno zmieniłeś podłogę za skrzynią, zreszta to można sprawdzić bo przeciez to a3 gdzieś jeździ, chyba
pretensje o ten przepis proszę kierować do gs bo on był jego autorem, choć teraz sam ma o to pretensje, zupełnie tego nie kumam
MiKruS - Thu Jun 29, 2006 4:39 pm
" />A jak wczesniej brzmial ten punkt?
"Niedopuszczalna jest modyfikacja płyty podłogowej" ??
darksmile - Thu Jun 29, 2006 5:06 pm
" />Własnie miałem napisać to co OZ. GS--->
AS - Thu Jun 29, 2006 5:53 pm
" /> ">zreszta to można sprawdzić bo przeciez to a3 gdzieś jeździ, chyba
swego czasu było na otomoto for sale więc nie wiem czy jeszcze go ktoś nie spolił
PMN - Thu Jun 29, 2006 6:14 pm
" />czy ktoś mógłby napisać AS'owi coś co ja bym chętnie napisał, ale mi nie wypada? Poproszę.
syncro - Thu Jun 29, 2006 6:35 pm
" />ja moge bo nie dbam o PR As (edit admin) na to (edit admin) forum streetracing bo tam takich (edit admin) od zatrzesienia - bedziesz sie czul swojo i nikt cie tu nie lubi (jak mnie tam )
A wracajac do tematu. Jesli zaloze skrzynie od 4WD do Crxa i dopne z tylu most, to nie moge leciec w Turbo+ ? Niby nie modyfikuje, tylko zmieniam naped. Wtedy moge pociac podluznice?
AS - Thu Jun 29, 2006 6:37 pm
" />przepraszam za moją dziecinadę wszystkich na forum, ale ostatnie dni były dla mnie wyjątkowo denne, sorki
OZ - Thu Jun 29, 2006 6:48 pm
" />AS - pewnie za całokształt
wracając do pytania syncro - podłużnice możesz "zmienić" tylko wtedy klata albo pałąk z tego co pamiętam z regulaminu, tu biega o obudowę skrzyni biegów której przy obecnym regulaminie nie możesz pociąć nawet jak dopniesz AWD żeby być w Turbo+, będzie w outlaw
spokojnie i bez problemu możemy to wspólnie zmienić w sezonie 2007, gdyby ktokolwiek się zająknął o tym w momencie ustalania regulaminu na ten rok to też zostałoby zmienione na inne rozwiązanie ale nawet Master/s nic nie mówił, zdarza się, to nie koniec świata, sezon trwa a klasa Diesel będzie jeszcze bardziej wciągająca w związku z tym protestem bo Marek prowadzi w klasyfikacji,
czarownik - Thu Jun 29, 2006 7:05 pm
" />Ja troche z innej beczki... posty są o regulamnie... więc mam pytanko czy nie prościej by było naklepać nowy temat o zmianach regulaminu?? Na stronie głównej pojawiła się informacja że są zmiany regulaminu... nie mam wydrukowanej starej wersji a nie znam całego regulaminu jak paciorka , wię c może jakaś podpowiedz kture punkty się zmieniły??
ps: swoją drogą ponoć miał sie nie zmieniać w trakcie sezonu...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|