przyszłość klasy profi plus
koliber 111 - Thu Sep 01, 2005 5:55 am
" />planowałem na przyszły sezon przygotować autko do profi+,ale ostatnio zastanawiam się nad celowością tych działań.po zmianie regulaminu,która miała ożywić tą klasę (usunięcie ograniczenia 6 garów) pojawiły się w niej i pewnie zaczną pojawiać się nowe 9-10 litrowe potworki ze Stanów.zmiana regulaminu miała pobudzić rozwój klasy zdominowanej przez seryjne prosiaki i M5 a może okazać się dla niej zabójcza,bo nie da się walczyć z tymi potworkami,co ostatnie zawody w Toruniu dobitnie pokazały.zniknie ciekawa klasa,bo nikt nie będzie nawet próbował zrobić bety,mercedesa,czy innego wolnossącego tylnonapędowca,bo i tak nic nie zwojuje.mam zatym pytanie,jakie są plany regulaminowe na 2006?czy profi +powróci do oganiczenia ilości cylindrów do 6,czy ograniczenia pojemności,a "dragstery"trafią do maxi lub oddzelnej klasy,czy będzie tak jak w tym roku?
OZ - Thu Sep 01, 2005 7:26 am
" />o regulaminie zaczniemy dyskutować w październiku, każdy zawodnik będzie mógł przedstawić swoje propozycje zmian,
prawdopodobnie "dragstery" i inne auta powyżej określonej seryjnej pojemności (tzw. "wielkie rozwierty") w ogóle zostaną przeniesione do Outlaw (bo dla nich ta klasa kiedyś zostałą stworzona) i nie będą miały możliwości startowania w klasach powszechnych,
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|