ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Pytanie o diesle





Przemek - Tue Dec 07, 2004 8:14 pm
" />Mam pytanie do sędziów lub kogoś obeznanego w temacie. Chodzi mi o to czy w klasie diesel można stosować więcej niż jedno doładowanie?Bowiem w regulaminie nie jest to dokładnie sprecyzowane. Pozdrawiam




darksmile - Tue Dec 07, 2004 8:44 pm
" />c) Diesel – z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym

to sądze wyjasnia wszystko. Możesz mieć nawet 10 turbin i nitro



dizkret - Mon Dec 13, 2004 12:54 pm
" />Jedyna klasa poza OUTLAW bez ograniczeń modyfikacji

Tak ogólnie to lupko masters'a wymiata...



Przemek - Mon Dec 13, 2004 1:09 pm
" />fakt, Lupo MT pokazało co potrafi przy fals starcie Lupo Compsportu... A jeśli dopuszczalna jest taka wolność wyboru to czemu wszystkie diesle z wyścigów SSS startują tylko z 1 turbiną? A jakby zrobić takie bi-turbo?Albo turbo + nitro... to by wymiatało. Czemu nie ma takich aut? Kasa czy inny powód?




OZ - Mon Dec 13, 2004 5:18 pm
" />no chyba w 2005 będą już z podtlenkiem, przynajmniej takie plotki chodzą



Przemek - Mon Dec 13, 2004 5:30 pm
" />To nieźle.A może wiesz nieco więcej?Np. ile to koni i momentu wyciąga?



dizkret - Tue Dec 14, 2004 12:40 pm
" />OZ co ty chłopakowi kit wciskasz???
Ale może GS wpadnie na szalony pomysł i założy instalację podtlenku do lupko ...



Challenger - Tue Dec 14, 2004 1:30 pm
" />
">OZ co ty chłopakowi kit wciskasz???
Ale może GS wpadnie na szalony pomysł i założy instalację podtlenku do lupko ...


A póżnie podłĹĄczy jeszcze skrzydła i poleci???




Przemek - Tue Dec 14, 2004 2:47 pm
" />To może mi ktoś napisac jak w końcu jest z tymi dieslami? Teraz to mam jush 2 pytania, czy będą takie startowały(turbo+nitro) i jeśli nie to jaka tego przyczyna?



dizkret - Tue Dec 14, 2004 2:53 pm
" />Challenger: Jak już piszesz to zwróć uwagę na błędy składniowe jakie popełniasz i przeczytaj RAZ ZE ZROZUMIENIEM REGULAMIN FORUM

Przemek: Napisz maila do Rufiego, on ma do czynienia z najszybszymi dieslami w Polsce,
adres znajdziesz na http://www.tdi-tuning.pl/ , pozdrawiam!



Przemek - Tue Dec 14, 2004 3:03 pm
" />Dzieki dizkret. pozdrawiam



kangurczak - Wed Dec 15, 2004 2:34 pm
" />napewno beda bo w tym sezonie juz byly testy i takie starty sie odbywaly

Pozdrawiam

kangurczak



Przemek - Wed Dec 15, 2004 5:23 pm
" />a więc Rufi napisał mi, że: "Bo do 4 cylindrowego silnika, którym jest 1.9TDI nie ma sensu montowania dwóch turbin, jedna duza zdecydowanie wystarczy.

BO diesel + nitro działa tylko na papierze w w ofertach firm tuningowych, a ja i wiele osób nie widziało działajacego nitro w dieslu, które by dawało jakieś konkretne przyrosty.

Nawet gdyby działało to nitro i dawało takie przyrosty jak w benzynie, chodiz głównie o moment obrotowy, to nie wiem co wytrzymało by wartosci rzędu 500-600nm, ktora skrzynia, które sprzęgło i jakie przeniesienie napędu by to zdołaóo przenieœć na koła i asfalt.

Do diesli tryska sie mentanolem, ale to jest bardzo ryzykowna zabawa.

NIe ma sensu pozatym zabawę w nitro i inne wynalazki, jest jeszcze kilkanaście rzeczy, które mozna zrobić w silnikach 1.9TDI, ktore jeszcze bardziej poprawić ich osiagi. Potrzebna jest tylko $$$"

pozdrawiam



dizkret - Wed Dec 15, 2004 5:31 pm
" />Przemek dla chcącego nic trudnego pamiętaj o tym...

Spójrz, że ruszenie Lupkiem Masters'a jest piekielnie trudne, obroty trzeba trzymać do odcięcia żeby auto złapało trakcję a co by było gdybyśmy dorzucili tam jeszcze 'kilka' koni z podtlenku azotu?

Przypominam, że ścigamy się na 1/4 mili a nie na 1 milę więc jest możliwość, że auto nawet nie złapie trakcji na 400 metrach!

Pozdrawiam !

P.S. Mój tatuś ma Xsarę Picasso Hdi, jest bardzo zadowolony zwłaszcza, że w V TECHU podnieśli mu moc o 14km a moment o 32 Nm



Matschke - Fri Dec 17, 2004 12:17 pm
" />
">
P.S. Mój tatuś ma Xsarę Picasso Hdi, jest bardzo zadowolony zwłaszcza, że w V TECHU podnieśli mu moc o 14km a moment o 32 Nm


WOW, to zrobili z niego prawdziwego potwora
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl