Pytanie o diesle
Przemek - Tue Dec 07, 2004 8:14 pm
" />Mam pytanie do sędziów lub kogoś obeznanego w temacie. Chodzi mi o to czy w klasie diesel można stosować więcej niż jedno doładowanie?Bowiem w regulaminie nie jest to dokładnie sprecyzowane. Pozdrawiam
darksmile - Tue Dec 07, 2004 8:44 pm
" />c) Diesel – z doładowaniem lub bez, napęd dowolny, zasilane olejem napędowym
to sądze wyjasnia wszystko. Możesz mieć nawet 10 turbin i nitro
dizkret - Mon Dec 13, 2004 12:54 pm
" />Jedyna klasa poza OUTLAW bez ograniczeń modyfikacji
Tak ogólnie to lupko masters'a wymiata...
Przemek - Mon Dec 13, 2004 1:09 pm
" />fakt, Lupo MT pokazało co potrafi przy fals starcie Lupo Compsportu... A jeśli dopuszczalna jest taka wolność wyboru to czemu wszystkie diesle z wyścigów SSS startują tylko z 1 turbiną? A jakby zrobić takie bi-turbo?Albo turbo + nitro... to by wymiatało. Czemu nie ma takich aut? Kasa czy inny powód?
OZ - Mon Dec 13, 2004 5:18 pm
" />no chyba w 2005 będą już z podtlenkiem, przynajmniej takie plotki chodzą
Przemek - Mon Dec 13, 2004 5:30 pm
" />To nieźle.A może wiesz nieco więcej?Np. ile to koni i momentu wyciąga?
dizkret - Tue Dec 14, 2004 12:40 pm
" />OZ co ty chłopakowi kit wciskasz??? Ale może GS wpadnie na szalony pomysł i założy instalację podtlenku do lupko ...
Challenger - Tue Dec 14, 2004 1:30 pm
" /> ">OZ co ty chłopakowi kit wciskasz??? Ale może GS wpadnie na szalony pomysł i założy instalację podtlenku do lupko ...
A póżnie podłĹĄczy jeszcze skrzydła i poleci???
Przemek - Tue Dec 14, 2004 2:47 pm
" />To może mi ktoś napisac jak w końcu jest z tymi dieslami? Teraz to mam jush 2 pytania, czy będą takie startowały(turbo+nitro) i jeśli nie to jaka tego przyczyna?
dizkret - Tue Dec 14, 2004 2:53 pm
" />Challenger: Jak już piszesz to zwróć uwagę na błędy składniowe jakie popełniasz i przeczytaj RAZ ZE ZROZUMIENIEM REGULAMIN FORUM
Przemek: Napisz maila do Rufiego, on ma do czynienia z najszybszymi dieslami w Polsce, adres znajdziesz na http://www.tdi-tuning.pl/ , pozdrawiam!
Przemek - Tue Dec 14, 2004 3:03 pm
" />Dzieki dizkret. pozdrawiam
kangurczak - Wed Dec 15, 2004 2:34 pm
" />napewno beda bo w tym sezonie juz byly testy i takie starty sie odbywaly
Pozdrawiam
kangurczak
Przemek - Wed Dec 15, 2004 5:23 pm
" />a więc Rufi napisał mi, że: "Bo do 4 cylindrowego silnika, którym jest 1.9TDI nie ma sensu montowania dwóch turbin, jedna duza zdecydowanie wystarczy.
BO diesel + nitro działa tylko na papierze w w ofertach firm tuningowych, a ja i wiele osób nie widziało działajacego nitro w dieslu, które by dawało jakieś konkretne przyrosty.
Nawet gdyby działało to nitro i dawało takie przyrosty jak w benzynie, chodiz głównie o moment obrotowy, to nie wiem co wytrzymało by wartosci rzędu 500-600nm, ktora skrzynia, które sprzęgło i jakie przeniesienie napędu by to zdołaóo przenieć na koła i asfalt.
Do diesli tryska sie mentanolem, ale to jest bardzo ryzykowna zabawa.
NIe ma sensu pozatym zabawę w nitro i inne wynalazki, jest jeszcze kilkanaście rzeczy, które mozna zrobić w silnikach 1.9TDI, ktore jeszcze bardziej poprawić ich osiagi. Potrzebna jest tylko $$$"
pozdrawiam
dizkret - Wed Dec 15, 2004 5:31 pm
" />Przemek dla chcącego nic trudnego pamiętaj o tym...
Spójrz, że ruszenie Lupkiem Masters'a jest piekielnie trudne, obroty trzeba trzymać do odcięcia żeby auto złapało trakcję a co by było gdybyśmy dorzucili tam jeszcze 'kilka' koni z podtlenku azotu?
Przypominam, że ścigamy się na 1/4 mili a nie na 1 milę więc jest możliwość, że auto nawet nie złapie trakcji na 400 metrach!
Pozdrawiam !
P.S. Mój tatuś ma Xsarę Picasso Hdi, jest bardzo zadowolony zwłaszcza, że w V TECHU podnieśli mu moc o 14km a moment o 32 Nm
Matschke - Fri Dec 17, 2004 12:17 pm
" /> "> P.S. Mój tatuś ma Xsarę Picasso Hdi, jest bardzo zadowolony zwłaszcza, że w V TECHU podnieśli mu moc o 14km a moment o 32 Nm
WOW, to zrobili z niego prawdziwego potwora
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|