ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Pytanie o moce





Raptor - Fri May 26, 2006 1:29 pm
" />Mam małe pytanko bo trochę się pogubiłem.We wszystkich gazetach typu Maxi Tuning,GT itd.piszą że wszystkie samochody przeszły gruntowne modyfikacje silników i innych podzespołów.Np Audi S4 Killer IWększy Intercooler kute tłoki i inne.w poprzednimm sezonie mial moc 907KM.A po tych modyfikacjach tyle samo??Z tego co pisza wyglada ze tak czyli modyfikacje nie podniosly mocy chyba Tak samo Typhoon poprzedni sezon 1234KM.modyfikacje silnika 2005/2006 moc ta sama.Ktos moze mnie naprowadzic?




filipN - Fri May 26, 2006 3:44 pm
" />tak - chodzi o to, że te auta przeszły modyfikacje w stosunku do seryjnego samochodu a nie w stosunku do tego jak były zmodyfikowane w zeszłym sezonie...
inaczej - już w zeszłym sezonie jeździły ze zmodyfikowanymi silnikami etc.



S4jm0n - Fri May 26, 2006 8:48 pm
" />
">Mam małe pytanko bo trochę się pogubiłem.We wszystkich gazetach typu Maxi Tuning,GT itd.piszą że wszystkie samochody przeszły gruntowne modyfikacje silników i innych podzespołów.Np Audi S4 Killer IWększy Intercooler kute tłoki i inne.w poprzednimm sezonie mial moc 907KM.A po tych modyfikacjach tyle samo??Z tego co pisza wyglada ze tak czyli modyfikacje nie podniosly mocy chyba

W eSce wzmocniono napęd plus lepsze opony, usprawniono podtlenek, zostało inaczej wystrojone. Efekty widać w czasach, nie mocy (ET: 9.71 sek. na Bemowie 1 maja 2006).



Speedy - Mon Jun 05, 2006 10:14 pm
" />temat dość niewygodny ale zaryzykuje co do Typhoona to jest kilka teorii. jak kiedyś zapytałem o dane podane na stronie vtg.pl i team.vtg.pl http://forum.sss.info.pl/viewtopic.php? ... ight#11937 ITR (jeszcze neiw iedziałem że to on) zaczął mi wymyślać od 6klasistów itp. Poza tym kiedyś GS pisał na sr.pl że te dane są zmyślone, a Marcin Blauht w 'Czasie Tuningu' powiedział że nie był mierzony i 'czort znajet'. i tak jak ktoś keidyś słusznie napisał to nie wyścigi po hamowni, a czasy GMC mówią same za siebie.
btw w 'Auto Technice Motoryzacyjnej' 6/2006 jakieś nieaktualne wykresy S4 dali...




Gul - Tue Jun 06, 2006 6:15 am
" />
">btw w 'Auto Technice Motoryzacyjnej' 6/2006 jakieś nieaktualne wykresy S4 dali...
Nie nieaktualne, tylko innego S4...



Speedy - Tue Jun 06, 2006 10:29 am
" />wykres jest podpisany 'Audi S4 Arkadiusza Oziębły', ale pózniej w artykule pisze że ma ponad 900KM (na wykresie 711 paliwo sportowe + N2O). A OZ chyba gdzieś pisał że w tym sezonie w porównaniu do 2005 ma podobną ilość KM ale więcej niutonów jak sie nie myle.
Gul jak już pisałeś mogłeś wyjaśnić jak to naprawde jest z Typhoonem



Grzenio - Tue Jun 06, 2006 2:43 pm
" />Po co męczyć Gula przecież zacytowałeś właściciela i "kierownika" Typhoona, twierdzisz że on nie mówi prawdy.


">... Marcin Blauht w 'Czasie Tuningu' powiedział że nie był mierzony i 'czort znajet'...



Speedy - Tue Jun 06, 2006 5:45 pm
" />może go mierzyli ostatnio nie no żartuje



darksmile - Tue Jun 06, 2006 10:18 pm
" />a mi się wydaje, że się chłopakom po prostu fajnie wpisało-raz,dwa,trzy,cztery-1234 KM. Chociaz nie zdziwiłbym się jakby miałcoś koło tego



Marlon - Wed Jun 07, 2006 8:29 am
" />
">a mi się wydaje, że się chłopakom po prostu fajnie wpisało-raz,dwa,trzy,cztery-1234 KM. Chociaz nie zdziwiłbym się jakby miałcoś koło tego Z wiarygodnych źródeł: dokładnie tak było.



And1@ - Wed Jun 07, 2006 9:41 am
" />Jestem podobnego zdania. Przecież żadna hamownia nie zmierzy takiego Typhoona, więc mogą napisać co chcą. A wynik 1234 jest chyba tego najlepszym przykładem. Tak samo może być z Civic'iem Witka 666 KM na cześć turbiny. Ale tutaj chyba jednak można tą moc zmierzyć
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl