Pytanie o regulamin
Smok - Tue Aug 28, 2007 5:53 pm
" />W związku z faktem, że nie dostałem odpowiedzi na maila do SSS to może na forum uzyskam odpowiedź na pytanie związane z regulaminem. Otoż w Bemowie startowałem M5, zajmując 2 miejsce czyli zdobywając 8 punktów. Na dwóch kolejnych imprezach startowałem Corevettą zdobywając kolejne 6 pkt. Pytam teraz, czy punkty w pucharze powinny się liczyć w stosunku do każdego samochodu osobno czy być przypisane do zawodnika a więc zsumowane??? Czytając regulamin nie doszedłem do żadnych wniosków które by świadczyły o tym, że mają byc liczone osobno..
OZ - Tue Aug 28, 2007 5:55 pm
" />punkty zbiera zawodnik w danej klasie, marka auta nie ma znaczenia jeżeli jest jakiś błąd to będzie skorygowany, napisz na admin@sss.org.pl w tej chwili ze względu na inne prace wszelkie korekty będą dokonywane z opóźnieniem
czarownik - Mon Sep 03, 2007 7:29 am
" />Podłacze sie pod temat regulaminu, a pytanko dotyczy bardziej badań.
Może ktoś wyjaśni mi po co sa badania? Do tej pory wydawało mi sie ze po to aby wykryć nieprawidłowosci w pojazdach względem regulaminu, ale może sie myle... czy tak trudno stwierdzić że w samochodzie p.Carlsen Morten jest aluminiowa podłoga? a może bardziej na ręke jest tego nie widzieć i zwalać wszystko na współstartujących że nieoprotestowałi? Tyle że to śedziowe w pierwszej kolejności powinni wykryć niedopuszczalne zmiany w konstrukcji pojazdu, tym bardziej tak widoczne i zareagować... Wydawać sie może że sa bardziej uprzywilejowane osoby mające ciekwe pojazdy a sędziowie-techniczni sami niechcą usunać pojazdu "medialnego!? Widać sa równi i równiejsi...
Judge_Dread - Mon Sep 03, 2007 8:13 am
" />Czarownik znasz regulamin i procedury protestow, jestes tego pewien chcesz oprotestowac samochod, zrob wszystko zgodnie z procedura.
OZ - Mon Sep 03, 2007 1:26 pm
" />czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, to oszczędzi nam kilku stron bicia piany co do równiejszych to faktycznie, zawodnicy związani z vcośtam mają u nas wyjątkowo z górki i zawsze bardzo nam zależy żeby u nas jeździli choć akurat Morten jest w porządku gość i daje radę nie tylko w Polsce, cenię go za to właśnie jeżeli w aucie Mortena jest jakiś problem to sędziowie techniczni to sprawdzą, aluminiowe elementy nie zostały wprowadzone w 2007 tylko dlatego że nikt nie dał takiej propozycji jak był dyskutowany regulamin, w 2008 na pewno będą dozwolone ponieważ tego się tego używa w innych krajach przypominam również że kary za niedozwolone modyfikacje to nie tylko dyskwalifikacja, czasami wystarczy upomnienie, to też jest w regulaminie a decyzja należy do PZM
czarownik - Mon Sep 03, 2007 2:26 pm
" /> ">czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, ...
Widać dobrz do czego to doprowadziło więc się dziwie, ze już jest decyzja na nie co do zmian w tej klasie, chociaż nie było jeszcze żadnej dyskusji na ten tematn a forum ale... ...ale skoro mają się ścigać 1551ccm z 9200ccm to może klase mini podnieśc np. do 2.0 czy 2,5?? skoro nie chcecie ograniczać profi+ i dodawać kolejnych klas...
gn11.wasyl - Mon Sep 03, 2007 2:36 pm
" /> ">czarownik nie startuje, tak sobie tylko pisze żeby był ruch na forum od razu napiszę Ci że szanse na profi plus drag do 6 cylindrów są w 2008 żadne, ...
Widać dobrz do czego to doprowadziło więc się dziwie, ze już jest decyzja na nie co do zmian w tej klasie, chociaż nie było jeszcze żadnej dyskusji na ten tematn a forum ale... ...ale skoro mają się ścigać 1551ccm z 9200ccm to może klase mini podnieśc np. do 2.0 czy 2,5?? skoro nie chcecie ograniczać profi+ i dodawać kolejnych klas...
nie ścigasz się to co cię to obchodzi
pzdr
czarownik - Mon Sep 03, 2007 2:41 pm
" /> ">nie ścigasz się to co cię to obchodzi
pzdr
Scigałem sie dłużej od Ciebie od samego poczatku imprez organizowanych przez SSS czyli 1.05.2003, opuściłem 2007r. tak samo jak i 2004(wysadzłem silnik) a jeśli chcesz wiedzieć to w 2005 jakoś załapałem się (konsekwencją startownia) na 3-cie miejsce w generalce klasy Profi+ wiec dlatego mnie to interesuje...
ps: i miałem nieco lepsze czasy niż Twoje w tej klasie przy mniejszej pojemności silnika...
gn11.wasyl - Mon Sep 03, 2007 2:54 pm
" /> ">nie ścigasz się to co cię to obchodzi
pzdr
Scigałem sie dłużej od Ciebie od samego poczatku imprez organizowanych przez SSS czyli 1.05.2003, opuściłem 2007r. tak samo jak i 2004(wysadzłem silnik) a jeśli chcesz wiedzieć to w 2005 jakoś załapałem się (konsekwencją startownia) na 3-cie miejsce w generalce klasy Profi+ wiec dlatego mnie to interesuje...
ps: i miałem nieco lepsze czasy niż Twoje w tej klasie przy mniejszej pojemności silnika...
no i teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy
ja rozumiem że kiedyś zająłeś 3 miejsce i chciałbyś znowu ale skoro się nie ścigasz to idź się mamie w rękaw wypłacz a nie spamujesz na forum, bo jako kibic to jedyne co to pozostaje ci prosić o lepszy catering i więcej trybun, a dyskusje o klasach i regulaminie zostaw osobom które starują, organizują lub sędziują, bo zupełnie mi jako kierowcy w drag nie odpowiada by mi kibic mówił jak mam się ścigać
pzdr
czarownik - Mon Sep 03, 2007 2:59 pm
" /> ">no i teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy pzdr
To że nie startowałem w tym sezonie ma mnie ew. odsunać od dyskusji nam ew. zmianami w regulaminie na sezon 2008?chyba jakieś nieporozumineie... pozatym wyluzuj człowieku.... bo strasznie sie napiołeś... Licencje mam od 2003 wiec tylko opłacić skłądke na dany sezon i ścigamy się dalej...
gn11.wasyl - Mon Sep 03, 2007 3:03 pm
" /> ">no i teraz się nie ścigasz więc twoje wypowiedzi można potraktować jako że kibic próbuje mówić jak my zawodnicy mamy się ścigać startuje w MINI+ oraz PROFI+ (dopiero od Bemowa) i szczerze powiedziawszy nawet by mi nie przeszkadzało jak by połączyli wszystkie klasy w podziałem tylko na napędy pzdr
To że nie startowałem w tym sezonie ma mnie ew. odsunać od dyskusji nam ew. zmianami w regulaminie na sezon 2008?chyba jakieś nieporozumineie... pozatym wyluzuj człowieku.... bo strasznie sie napiołeś... Licencje mam od 2003 wiec tylko opłacić skłądke na dany sezon i ścigamy się dalej...
zrób to:!: bo jak narazie tylko ty płaczesz o te 8 i więcej paki z poziomu trybun
pzdr
czarownik - Mon Sep 03, 2007 3:46 pm
" /> ">zrób to:!: bo jak narazie tylko ty płaczesz o te 8 i więcej paki z poziomu trybun
pzdr
Za stary jestem na płacz Tylko czemu z poziomu trybun? Nie chodze na takie imprezy jako widz, jedynie jako zawodnik... i nie byłem na żdnej eliminacji jako widz...
ps:skończmy ten of... bo temat jest inny
OZ - Mon Sep 03, 2007 4:29 pm
" />luz, nie ma co się napinać ludzie pytają a my staramy się odpowiadać i tyle klasy drag są nowe, jesienią przyjdzie czas żeby przyjrzeć się frekwencji i podjąć decyzje czy zostają takie same na drugi rok czy łączymy niektóre z nich (w szczególności te mniej oblegane) im mniej klas tym lepiej ale jakiś podział musi być, podział klas drag na taki jak w Street moim zdaniem odpada bo zabilibyśmy rywalizację w M, M+, Diesel i Profi która rozwija się bardzo dobrze, wysiłek zbyt wielu zawodników poszedłby na marne jest pomysł jak zadowolić nawet czarownika ale to już zostawmy sobie na jesień
czarownik - Mon Sep 03, 2007 4:54 pm
" /> ">luz, nie ma co się napinać ludzie pytają a my staramy się odpowiadać i tyle ... jest pomysł jak zadowolić nawet czarownika ale to już zostawmy sobie na jesień
Ja tam jestem na luzie... stwierdziłem ze ze swoim "starym" 2.200ccm 8V nic więcej nie zdziałam i ... nie pojawiłem sie w tym roczku... dalsze zwiększanie mocy jest bez sensu a te "wydłubane" 190ps(maj 2006) ze 115ps seryjnych to i tak spore osiągnięcie jak na wolnossaka... przyszedł czas na jakąś zmiane... wiec "szczekam" z niecierpliwością na propozycje zmian
HIO - Mon Sep 03, 2007 5:18 pm
" />klase Mini to zostawcie w spokoju
czarownik ma pelne prawo pytac sie o regulamin i ewentualne zmiany i nie wazne jest czy jest obecnie zawodnikiem czy dopiero planuje starty w przyszlym sezonie.
wszyscy chcieliby raczej wiedziec wczesniej co jest planowane na przyszly sezon.
np. moj silnik sie wlasnie konczy, z mila checia bym zostal w klasie Mini i przygotowal na nowy sezon cos mocniejszego. ale jezeli mialby zostac zmienione klasy i np. powiekszona maksymalna pojemnosc w klasie Mini no to niestety decydowalbym sie wtedy na klase Street i wkladal jakis wiekszy silnik.
Przy zalozeniu ze zostanie obecna pojemnosc w mojej klasie i ja jestem chetny do pozostania w niej. i mysle ze akurat w tej klasie znajdzie sie sporo chetnych.
Oczywiscie jest tez warunek ze trakcja bedzie lepsza, badania techniczne dokladniejsze... itd. - ogolnie bedzie wszystko profesjonalnie zrobione... to wtedy to ma sens.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|