rasowanie youngtimera
ogr - Tue Apr 05, 2005 12:07 pm
" />co myslicie o rasowaniu forda escorta 1300 Mk 2. tylko powaznie na niepowazne hi, hi hi. ile mozna otrzymac mocy po modyfikacji gaznika, dolotu , glowicy, wydechu. Jaki to koszt.dzieki z gory. jak to sie przedstawia gdybym chcial wystartowac w klasie mini.
BRS - Tue Apr 05, 2005 5:03 pm
" />jesli chcesz byc szarakiem i tylko startowac dla przyjemnosci to essi sie do tego nadaje......jesli masz aspiracje na cokolwiek powiedzmy 10tka to zapomnij no chyba ze masz hajs na swapik
ps: napewno planuj glowice, zbuduj dolot i przebuduj wydech.... pare konikow moze znajdziesz za male pieniazki...... pozdrawiam
ogr - Fri Apr 22, 2005 1:35 pm
" />a swap 2,3 z granady,takiego mam
ogr - Fri Apr 22, 2005 1:53 pm
" />cos o rasowaniu tego silnika-pleas
OZ - Fri Apr 22, 2005 2:57 pm
" />swap będzie miał sens jak go uturbisz
najpierw nazbieraj z 20k a potem myśl o poważnych modyfikacjach, life is full of zasackas
radar - Sat Apr 23, 2005 8:16 am
" />kiedyś, chyba w motorvision, pokazywali takiego escorta 1300 (na dwóch weberach, wałkach schricka itp.) co miał 130 PS i całkiem nieźle pomykał, więc jeśli ci tylko wystarczy zapału i kasy oczywiście to może coś z niego zrobisz. ja bym zaczął od pożądnego odchudzenia auta, bo przy tej pojemności to każdy kilogram sie liczy.
ROBI 24 - Wed May 25, 2005 10:13 pm
" /> ">kiedyś, chyba w motorvision, pokazywali takiego escorta 1300 (na dwóch weberach, wałkach schricka itp.) co miał 130 PS i całkiem nieźle pomykał, więc jeśli ci tylko wystarczy zapału i kasy oczywiście to może coś z niego zrobisz. ja bym zaczął od pożądnego odchudzenia auta, bo przy tej pojemności to każy kilogram sie liczy.
kup sobie silnik z osprzetem z RS 2000
Taffarel - Sat Aug 13, 2005 12:31 am
" /> ">cos o rasowaniu tego silnika-pleas
BEZ SENSU
Thoruba - Sun Aug 21, 2005 9:39 am
" />A ja tez mam youngtimera i mysle o zrobieniu go na metanol. Na poczatku to alkochol zmieszam z podtlenkiem. Wczesniej myslalem o gaznikach bocznych z jakiegos motocykla, ale to tez wyhodzi drogo, podobnie jak Slynne Webery DCOE. A propo jak wzadzisz tam ten silnik z Grenady to juz nie jestes mini. A z 1300 to ze 200KM mysle ze jest realne,ale to juz trzeba magika, najlepiej z wielkiej Wielkiej Brytanii. To głownie walki,stopien sprezania,glowica i najwazniejsze-wydech. Ale zaraz zaraz, to wszystko z 16V glowica i najlepiej jak sobie zalatwisz programowalny zaplon, nie programowalne ECU tylko sam zaplon.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|