ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Regulamin 1/4 mili 2007 - zatwierdzony, ost. zmiana 22.03.07





OZ - Wed Oct 04, 2006 7:18 am
" />http://www.sss.org.pl/documents.php?view=1

są juz dostępne daty imprez: http://www.sss.org.pl




mateoosh01 - Wed Oct 04, 2006 9:54 am
" />10.8 Każdy pojazd może startować tylko w jednej klasie i w Outlaw (jeżeli się zakwalifikuje lub zdecyduje o tym organizator).

Ten punkt tylko mi sie niepodoba. Czesto dwie osoby startuja tym samym autem w dwu róznych klasach.



gh0ly - Wed Oct 04, 2006 10:05 am
" />Mi sie ten zapis niepodoba :

7.2 Do udziału w WRMP będą dopuszczeni kierowcy, którzy wypełnią zgłoszenie do zawodów, opłacą wpisowe a ponadto posiadają:
a) prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
b) licencję sportową WR lub inne licencje sportowe PZM (tryb uzyskiwania licencji WR określa

Sama licencja powinna wystarczyc, poniewaz jak ktos w srodku sezonu straci prawo jazdy, to moze pozegnac sie z tym sportem i ewentualnym tytulem mistrza.
We wszystkich wyscigach torowych wymagana jest tylko Licencja

Napewno to niektorym pomoze , a nikomu nie zaszkodzi.
To tak w trosce o zawodnikow walczacych o najwyzsze miejsca



OZ - Wed Oct 04, 2006 10:05 am
" />nie ma już eliminacji do outlaw, startuje tylko jeden zawodnik który się zakwalifikuje do tej klasy jadąc eliminacje w swojej klasie startowej drag innej niz outlaw, outlaw będzie rozgrywane tylko pucharowo




AjaXX - Wed Oct 04, 2006 10:06 am
" />Proponuję rozwinąć określenie "nagrody" dla pierwszych 3-ch zawodników w danej klasie...

W topiku-dyskusji nt. klas w 2007 organizatorzy(nawet chyba to byłeś Ty) obiecali "porządne" nagrody, równiez finansowe.

Napewno WSZYSCY potencjalni startujący w MPWR są zainteresowani czego mogą oczekiwać za miejsca na podium...chociaz szacunkowo....1kPLN, 5kPLN, 10kPLN....
Przecież te nagrody miały być gwarantem odpowiedniej liczby startujących zawodników, jednak enigmatyczne określenie "nagrody" nie wyjaśnia zbyt wiele oraz niczego nie gwarantuje...

Prosimy o konkrety...



OZ - Wed Oct 04, 2006 10:07 am
" />konkrety będą w styczniu jak będzie zatwierdzony budżet, nie powinny być niższe niż 5k za tytuł mp



gn11.wasyl - Wed Oct 04, 2006 10:10 am
" />poprosił bym jeszcze o krótki opis jak wyglada zgłaszanie Teamów, do kiedy, na jakiej zasadzie przyznawane sa punkty, ile samochodów moze byc max, czy dozwolone jest zgłoszenie samochodu zastępczego wrazie awarji samochodu głownego w danej klasie

pzdr



OZ - Wed Oct 04, 2006 10:11 am
" />przeczytaj dokładnie regulamin, wszystko tam jest
ta sama prośba do innych osób mających wątpliwości, najpierw lekturka, potem pytanie, nie na odwrót



Carster - Wed Oct 04, 2006 10:20 am
" />
">Czesto dwie osoby startuja tym samym autem w dwu róznych klasach.I to nie jest dobre - rodzi to bałagan na zawodach. Dobrze, że jest to zabronione.

Ogólnie regulamin całkiem w porządku - zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce. Cieszę się że moje (i nie tylko moje) postulaty zostały w dużej mierze uwzględnione (zwłaszcza w kwestii podziału klas). Wydaje mi się, że jeśli tylko wystarczy zawodników z licencją do zapełnienia tak dużej ilości klas Drag to zawody będą ciekawe i przede wszystkim bardziej uporządkowane niż w sezonie 2006.

Mam tylko jedną małą uwagę w kwestii zapisów dotyczących klas Street. Bo np.

">zakaz stosowania kłówek i sekwencjiMożnaby to napisać bardziej oficjalnym językiem - tak jak cały regulamin. Bo te terminy są takim trochę językiem "forumowym" napisane.

I jeszcze jedno.

">b) Dozwolone modyfikacje: [...] 3. Wymiana lub modyfikacja układu wydechowegoA co z układem dolotowym? Czy jego modyfikacje są zabronione z wyjątkiem
">2. Wymiana lub dodanie turbiny lub kompresora



Judge_Dread - Wed Oct 04, 2006 11:22 am
" />
">Mi sie ten zapis niepodoba :

7.2 Do udziału w WRMP będą dopuszczeni kierowcy, którzy wypełnią zgłoszenie do zawodów, opłacą wpisowe a ponadto posiadają:
a) prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
b) licencję sportową WR lub inne licencje sportowe PZM (tryb uzyskiwania licencji WR określa

Sama licencja powinna wystarczyc, poniewaz jak ktos w srodku sezonu straci prawo jazdy, to moze pozegnac sie z tym sportem i ewentualnym tytulem mistrza.
We wszystkich wyscigach torowych wymagana jest tylko Licencja

Napewno to niektorym pomoze , a nikomu nie zaszkodzi.
To tak w trosce o zawodnikow walczacych o najwyzsze miejsca


To trzeba jezdziz po ulicach tak azeby nie stracic prawa jazdy. Ten dokument jest wymagany i bedzie. Nie dopuscimy do startu osoby ktora nie ma waznego dokumentu. Tryb przyznawania licencji rajdowych jest inny niz WR. Tam oprocz teorii odbywasz zajecia praktyczne. Tutaj tylko teoria. Wiec do szalenstw zapraszamy na tory, a w codziennej jezdzie z wyobraznia



AS - Wed Oct 04, 2006 11:28 am
" />Nie wiem czy wypada zapytać tutaj, ale:
Oz czy tradycyjnie rozpoczynamy sezon 1 maja?



czarownik - Wed Oct 04, 2006 12:29 pm
" />Czyli jednak pozostał w drag-u taki podział jak był w tym roku?
Miało być nieco inaczej... np. w prfi + miało być ograniczenie do 6V



Marlon - Wed Oct 04, 2006 12:35 pm
" />Czy regulamin jest już w 100% gotowy i zatwierdzony? Ja bym poprawił kilka punktów, nie chodzi o poważne zmiany, tylko o uściślenie, żeby pozostawić mniejsze pole do interpretacji.

1. W Regulaminie zamiennie stosowane są wyrażenia "klatka bezpieczeństwa" i "pałąk", przy czym wygląd pałąka jest opisany, wygląd klatki już nie. Za to w punkcie mówiącym w modyfikacji podłużnic jest wymagana klatka. Czy klatka i pałąk mogą być stosowane zamiennie?

2. Co oznacza: "Konstrukcja podłogi musi być jednolita"?

3. " Deska rozdzielcza nie musi być seryjna ale powinna być wykonana z włókna węglowego, szklanego, kevlaru lub poliwęglanu" dopuszcza to równierz wykonanie deski z drewna nieheblowanego lub blachy falistej. Zamiast "powinna" sugeruję słowo "musi".

4. "Końcowy element układu wydechowego musi znajdować się w odległości maksymalnie 20 cm od obrysu samochodu." dlaczego? garbusy jeżdżą z długimi ogonami, łatwo sobie też wyobrazić dragstery o inaczej wypuszczonym wydechu i wcale nie musi to być niebezpieczne.

5. "7. Wymiana silnika na inny tego samego producenta lub grupy producenckiej" Co to jest grupa producencka? Powiązania kapitałowe zmieniają się często. Opel i Daewoo stanowi taka grupę?

Na razie tyle, wczytuję się jeszcze



grifter - Wed Oct 04, 2006 1:00 pm
" />2) Wymiana lub dodanie nieseryjnych elementów takich jak maska, drzwi przednie od strony pasażera, tylna klapa, tylne drzwi, spoilery (w tym poprawiające aerodynamikę) oraz zmiany zderzaków są dozwolone na wykonane z włókna szklanego, włókna węglowego, kevlaru lub poliwęglanu. Powyższe elementy powinny mieć kształt zbliżony do seryjnego oraz grubość minimum 2 mm.. Możliwa jest wymiana drzwi przednich od strony kierowcy pod warunkiem zainstalowania klatki bezpieczeństwa. Elementy te muszą być szczelnie i trwale przytwierdzone do pojazdu przy pomocy metalowych zapinek lub skręcone. Drzwi kierowcy muszą się otwierać i zamykać jak seryjne.

jeszcze od siebie bym dodal ze powinna byc w tych drzwiach szyba.



kosiniak - Wed Oct 04, 2006 1:03 pm
" />
">konkrety będą w styczniu jak będzie zatwierdzony budżet, nie powinny być niższe niż 5k za tytuł mp
ale kasa tylko dla MP???
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl