ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Regulamin 1/4 mili Gecko Cup 2009





OZ - Tue Oct 07, 2008 6:52 am
" />w linku http://www.sss.org.pl/downloads/regulamin_gc_2009.pdf
drobne zmiany i ułatwienia są zaznaczone na czerwono
przemyślane uwagi i propozycje mile widziane proszę je zgłaszać do końca października
dokładny terminarz sezonu 2009 będzie dostępny jeszcze w 2008

dokonane dodatkowe zmiany w toku dyskusji:
a) zniesienie zakazu używania lawet do transportu auta w street
b) dopuszczony nieseryjny zbiornik na paliwo po stronie silnika
c) dawne mini plus bez względu na napęd - przeniesione z Mini do FWD Turbo
d) wydzielenie klasy diesel z FWD Street - być może zostanie wprowadzone (ew. zrobimy oddzielną klasyfikację jako podklasę), patrz pkt 10.19
e) grubość materiału zastępującego podłogę: tytan 1mm, aluminium, włókno węglowe i inne metale 1,5 mm
f) zamiana szyberdachu na tworzywa, zmniejszenie ich grubości w 9.A.b.8




krystianITR - Tue Oct 07, 2008 7:30 am
" />Jest bład w linku otwiera sie mała jego część



OZ - Tue Oct 07, 2008 8:27 am
" />link działa prawidłowo



A3 - Tue Oct 07, 2008 9:10 am
" />A co z klasą street FWD diesel?? w regulaminie nie widze nic na ten temat




OZ - Tue Oct 07, 2008 10:10 am
" />bo nie będziemy dodawać klas, jest klasa diesel w dragu, która spełnia rolę klasy dla diesli ulicznych w tej chwili,
diesle typowo dragowe nie startowały w tym sezonie, czy wystartują w przyszłym - nie wiem, czas pokaże
tak czy inaczej kierowcy diesli mogą jechać w drag bez problemu, jest dla nich klasa,
jeżeli okaże się, że w klasie diesel drag w 2009 startują w większości auta uliczne to zostanie ona skasowana w drag a dodana w street w 2010 (ale bez podziału na rodzaj napędu czyli tak jak obecnie w drag)



A3 - Tue Oct 07, 2008 12:28 pm
" />To tylko jedna klasa więcej...poza tym co z tego że jest klasa diesel w dragu w przyszłym sezonie będzie napewno Dynosoft ze swoim golfem i żaden diesel który jezdzi po ulicy nie da mu rady, poza tym Masters znowu wystartuje swoim Audi...Chodzi o to że diesel który jezdzi po ulicy w dragu może tylko się ścigać z własnym czasem aby zrobić lepszy a ludzie nie przyjerzdżają się ścigać tylko z czasem ale także po puchary a w dragu raczej uliczny diesel pucharu nie zdobędzie.
Tak jak napisałem przed zawodami w Modlinie pare mocno przemodzonych diesli nie przyjechało do Modlina ze względu na to że nie ma klasy street FWD Diesel naprawde było by ciekawie w takiej klasie i ci którzy by startowali też by mieli łatwiej zdobyć puchary.
Nie każdego stać na 1000KM+
A chodzi też o to że im więcej zawodników tym lepiej, bo chyba chodzi o to aby rozwijać tą dyscypline sportu. Wiem że za dużo też nie zdrowo bo jak by przyjechało 500 aut to by kolejki byly po trase Gdańską ale 20 aut do klasy street FWD w Dieslu to chyba nie będzie asz taki kłopot...



maciek s4 1/4 - Wed Oct 08, 2008 9:08 pm
" />Bardzo podoba mi sie to ze nie wolno wozic samochodów street na lawecie.NIE MOZNA TEGO USUNĄC Z REGULAMINU????Bo niektóre auta street duzo pala i lepiej je wozic na lawecie.



A3 - Wed Oct 08, 2008 9:42 pm
" />Maciuś to dotargasz na lawecie pod wjazd na lotnisko wsiądziesz i na teren imprezy wjedziesz na kołach i nikt nie będzie mógł powiedzieć że auto jest na lawecie bo przez bramke wjazdową wjechało na kołach



Bart_H - Thu Oct 09, 2008 5:48 pm
" />A co z klasą mini? Jak widać po czasach mini do mini+ to przepaść (<200KM vs mini+ 300+ KM). Nawet najlepiej zdłubane mini N/A (patrz np. swift) kompletnie nie ma szans. Mini+ to małe, lekkie potworki, które robią takie czasy jak FWD TURBO. Wystarczy tylko spojrzeć na tabelki z czasami z Modlina. Rozważcie jeszcze raz ten podział. Jeżeli boicie się zbyt wielu wolnych aut- wprowadźcie limit do 6/8/10 aut w klasie mini i już.



OZ - Thu Oct 09, 2008 6:02 pm
" />z klasą mini faktycznie coś wypadałoby zrobić, są trzy wyjścia:
a) zostawić tak jak jest (ale 1550 N/A raczej tu nie powalczy z 1550 doładowanymi choć w Modlinie było w miarę równo)
b) wydzielić z niej uturbione auta o pojemności do 1550 i przenieść do FWD N/A (czasy porównywalne i chyba ciekawa rywalizacja)
c) przenieść do FWD Turbo (to zabija trochę rywalizację bo w tej klasie nie ma ograniczenia pojemności choć ...)

jest dużo czasu, każdy zainteresowany może się wypowiedzieć



maciek s4 1/4 - Thu Oct 09, 2008 7:17 pm
" />To ze moge dowiesc na lawecie i zdjac wczesniej to wiem ale po to jest regulamin by go przestrzegac.A mozna na ten temat pogadac i mozna zmienic.



A3 - Thu Oct 09, 2008 9:22 pm
" />No można pogadać i zmienić...ale wiesz jak to u nas jest z tymi przepisami itp...złamanie regulaminu było by wtedy jak byś wjechał autem na lawecie i startował w street a jak wjedziesz autem na kołach na impreze to nie jest złamanie regulaminu...no chyba że jakiś sędzia będzie Cię śledził od samego warsztatu ale w to wątpie



Budzik - Thu Oct 09, 2008 10:33 pm
" />Wydaje mi sie ze Maciek ma racje co do lawet. Ktos moze miec fajna furke ktora wyjezdza odswietnie. Tak wiec przejechanie dla niego np 300km jest odczuwalne w kieszeni...

Ja jestem ZA.



Type - Fri Oct 10, 2008 5:53 am
" />
">no chyba że jakiś sędzia będzie Cię śledził od samego warsztatu ale w to wątpie

Takiś pewien



A3 - Fri Oct 10, 2008 9:31 am
" />Hehe no raczej . Jeżeli punkt regulaminu co do samochodów na lawetach w klasie street się nie zmieni to pare osób będzie musiało robić opcje spuszczania samochodu na trasie i dojechania 5km do lostniska na kołach
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl