Regulamin 1/4 mili - klasy 2008 str. 13
OZ - Thu Sep 20, 2007 4:26 pm
" />Witajcie,
Dyskusja miała się rozpocząć trochę później ale w sumie nie ma na co czekać. Im szybciej się zacznie tym lepiej. Oczywiście nie tylko zawodnicy mogą się wypowiadać ale osoby startujące proszę o dopisanie do swojego podpisu numeru startowego z sezonu 2007. To nam ułatwi oddzielenie opinii zawodników od widzów itd..
Jeżeli chcecie coś zmieniać to proszę podawać konkretne propozycje rozwiązań. Wszystkie sensowne i logiczne sugestie zostaną wprowadzone. Organizatorzy z SSS do końca września nie będą się wypowiadać, żeby niczego nie sugerować.
gn11.wasyl - Thu Sep 20, 2007 7:31 pm
" />nr startowy 12
odnośnie budowy pojazdu klas DRAG:
szyba czołowa z innego materiału niż szklana o grubości min. 2mm (jest że seryjna)
odnośnie przebiegu zawodów:
Klasę stanowią minimum 3 samochody. (jest 4)
pzdr
darksmile - Thu Sep 20, 2007 8:25 pm
" />ponieważ dyskusja na pewno będzie gorąca i długa uważam, że:
-powinniśmy zacząć od spraw najwazniejszych (np. klasy) a dopiero potem walczyc o ilość śróbek w szyberdachu
-jeżeli postulujecie zmiany dot. spraw technicznych, o ile to możliwe, podajcie informację o tym gdzie sa stosowane podobne rozwiązania (nazwa zawodów, link do regulaminu). Często bowiem jedna zmiana pociaga za soba kolejne i lektura orginalnego regulaminu wiele spraw ułatwi.
-swoje propozycje formułujcie jasno, zaznaczając którego pkt. reg. dotyczą lub, że jest to coś co należy wprowadzić
-swoje propozycje starajcie się uzasadniać.
I na koniec prośba. Dyskutujmy o regulaminie w sposób merytoryczny, bez osobistych wycieczek. Jeżeli nie chcecie pisać na forum to możecie wasze propozycje przesłac do mnie na adres biuro {at} sss . org . pl z tematem "Propozycje dot regulaminu 2008-do darksmile".
pozdrawiam
gn11.wasyl - Thu Sep 20, 2007 10:18 pm
" />napisałem z materiału innego niż szkło
enyłej, ja jestem za pozostawieniem klas tak jak są jeszcze w tym sezonie, dopuki nie wyklaruje się jak bardzo klasy mini i mini+ jak bardzo się rozwiną to będzie bardziej ich zabicie
pzdr
OZ - Fri Sep 21, 2007 5:15 am
" />Michał nie stresuj zawodników My mamy się nie wypowiadać w tej chwili. Niech wszyscy spokojnie napiszą co im przeszkadza i co chcą zmienić. Sugerowanie czegokolwiek byłoby błędem. Nikt nie ma przecież monopolu na rację.
czarownik - Fri Sep 21, 2007 6:31 am
" />nr startowy w 2006r. - 76
Moje zdanie chyba już wszyscy znają... mus coś zrobić z klasą Profi+, co narazie nie wiem, może ktoś zaproponuje coś rozsadnego. "nienormalnym" jest startowanie sam. o pojemności 1551ccm z 9200ccm który ostatnio "wykręcił 10.17cek. "potworek" pana M. wystraszył nawet M-powerowców frekfencja w klasie świadczy sama za siebie nic dodać nic ująć Tylko nie piszcie że zlikwidujecie klase ze względu na słabą frekfencje -co było sugerowane w zeszłym roku...
DeviL - Fri Sep 21, 2007 6:17 pm
" />Zrobcie osobna klase dla amerykanskich wozidel dla pojemnosci od 3.0 (a moze 5.0L) w gore , obojetny naped/zasilanie/turbo/nitro , bylo by ciekawe
Krzysztofk3 - Fri Sep 21, 2007 8:14 pm
" />Zmniejszenie klas poprzez: - Maksymalne połączenie lub likwidacje klas street, - Połączenie obu mini na z doładowaniem
Zmiany w klasach mają doprowadzić do: - Utworzenia, pozostawienia klas które przyciągną widzów poprzez swoją widowiskowość, rozwojowość, - Ograniczenie klas ( moim zdaniem max. 10) aby były one przejrzyste. To są MP a nie zawody podwórkowe z dwudziestoma klasami po 5 aut gdzie wieje nudą. Dla mnie klasa street się nie sprawdziła.
A podział wg. mnie na szybkiego:
DRAG Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym, Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine, Turbo max - max 5 cyl. z doładowaniem, AWD lub RWD Turbo - FWD z doładowaniem, Turbo Plus - pow 6 cyl. RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, Maxi - pow 6 cyl. AWD z doładowaniem, Outlaw - King of Poland
czarownik - Fri Sep 21, 2007 8:32 pm
" /> ">Zrobcie osobna klase dla amerykanskich wozidel dla pojemnosci od 3.0 (a moze 5.0L) w gore , obojetny naped/zasilanie/turbo/nitro , bylo by ciekawe
Tak już kiedzyś było... zanim cofnięto ograniczenie w profi + do 6-ciu cylindrów, bodajże Maxi, może sie myle...
czarownik - Fri Sep 21, 2007 8:48 pm
" /> ">Zmniejszenie klas poprzez: - Maksymalne połączenie lub likwidacje klas street, - Połączenie obu mini na z doładowaniem
Zmiany w klasach mają doprowadzić do: - Utworzenia, pozostawienia klas które przyciągną widzów poprzez swoją widowiskowość, rozwojowość, - Ograniczenie klas ( moim zdaniem max. 10) aby były one przejrzyste. To są MP a nie zawody podwórkowe z dwudziestoma klasami po 5 aut gdzie wieje nudą. Dla mnie klasa street się nie sprawdziła.
DRAG Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm z doładowaniem, Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub N/A, zasilane olejem napędowym, Profi – FWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, Profi Plus – RWD N/A lub AWD N/A, pojemność silnika powyżej 1550 ccm, rotary engine, Turbo max - max 5 cyl. z doładowaniem, AWD lub RWD Turbo - FWD z doładowaniem, Turbo Plus - pow 6 cyl. RWD z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem, Maxi - pow 6 cyl. AWD z doładowaniem, Outlaw - King of Poland
Ciekawe jak zmniejszyś ilość klas Street? Mniej to już chyba nie da rady... W Twoich klasach widze tylko dwie zmiany skasowanie mini i turbo max które kiedyś było pod nazwa turbo+...
20-u klas nigdy nie było i niema... Obecnie jest 9+3 street a i tak są klasy gdzie startuja po 2-3 pojazdy...
Krzysztofk3 - Fri Sep 21, 2007 10:00 pm
" /> ">Ciekawe jak zmniejszyś ilość klas Street? Mniej to już chyba nie da rady... W Twoich klasach widze tylko dwie zmiany skasowanie mini i turbo max które kiedyś było pod nazwa turbo+...
20-u klas nigdy nie było i niema... Obecnie jest 9+3 street a i tak są klasy gdzie startuja po 2-3 pojazdy...
Wiem ze nie było, to była przenośnia Jak sie chyba nie da to niech nie będzie przynajmniej do tej pory street nie daje rady...jest za mało widowiskowa, a ogólna liczba klas za liczna
... tak może powrót byłej T+ spowodował by powrót kogoś?
pozdr
czarownik - Sat Sep 22, 2007 7:24 am
" /> ">... tak może powrót byłej T+ spowodował by powrót kogoś? pozdr
W sumie to i racja, po "zbiciu" do kupy dołądowanych kilka szubkich pojazdów "znikło" Subaru "Miśki"... można jedynie przypuszczać że nie chcieli się ścigać z "kotem" i "kioskiem"...
Krzysztofk3 - Sat Sep 22, 2007 9:01 am
" />Byłe T+ po MAXI i Outlaw było najbardziej widowiskowe, pojedynki Marcina, Tomka czy Nosevica Podział na cyl. jest konieczny i to nie powinno podlegac dyskusji, bo będzie: albo budujesz potworka 6cyl. albo 8 cyl. albo nie startujesz bo nie masz szans z silnikiem o dwukrotnie mniejszej ilości garów albo o 3-krotnie mniejszej pojemniści.
DeviL - Sat Sep 22, 2007 6:26 pm
" />Najlepsze sa przeliczniki liczbowe typu pojemnosc x liczba (zalezna od tego czy wolnossak , czy turbo/kompresor/nitro) , wtedy naprzyklad jakis wozik 2.5-3.0t moze miec moc (liczbe z przelicznika) taka jak naprzyklad amerikanski 8.1L wolnossak i byc moze na cwiartke jako tako rowno by jechali , i naprzyklad wg liczb przeliczeniowych zrobic jakies tam 3 klasy (zamiast profi+,trubo+,maxi) , moze byloby to ciekawsze
czarownik - Mon Sep 24, 2007 4:49 pm
" />Coś mało zainteresowanych się wypowiada... Panie prezesie miały być jakieś propozycje...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|