sej...
matejas - Mon Jun 27, 2005 12:49 pm
" />Nie wiem czy ten topic już był jeżeli tak to sorki. Czy warto inwestować w fiata seicento? czy ten samochodzik podatny jest na tuning, jeżeli tak to co najlepiej w nim zrobić???Ile kasy warto wpakować??
JiM - Mon Jun 27, 2005 3:28 pm
" />1.1 sa niezniszczalne i mozna duuuuuuuuzo wcyciagnac w nic innego nie inwestuj, juz lepszy matiz
weede - Mon Jun 27, 2005 5:22 pm
" />Najlepiej odrazu przekładka 1.2 16V i z tym juz mozna chasać Z tego 1.1 i tak za wielkiego potwora nie zrobisz. Świątek ma u nas kita podnoszecy moc do 86 KM i wcale aż tak aswaltu nie rwie
matejas - Mon Jun 27, 2005 5:31 pm
" />A co myślicie o montażu turbiny do seicento? warto czy nie??
S.U.P.E.R.B.M.A.N - Mon Jun 27, 2005 7:36 pm
" />http://www.7000obr.pl to klub fanatykow Seja i Cienkiego spytaj tam...no i Centomania..tam chyba znajdziesz najwiecej info...
mosak - Mon Jun 27, 2005 7:45 pm
" />ja polecam kolege WASyL'a gg:399845 on siedzi w seju i zna osoby posiadajace najszybsze seje w Polsce... co do tuningu to 1.2 16v i turbinka jakas mala np. KKK K03
YfT vel. Buncol - Mon Jun 27, 2005 7:48 pm
" />seje sa fajne, klatka, heble, zawias i mocno wydlubany N/A zeby ludzie na ulicy tracili sluch i mozna smigac
matejas - Tue Jun 28, 2005 7:15 am
" />A po montażu turbiny, zestrojeniu wszystkiego, jak może być moc?? Najlepiej przy doładowaniu 0.7 bar?? Prosze o odpowiedź
Tommi - Tue Jun 28, 2005 1:32 pm
" /> ">A po montażu turbiny, zestrojeniu wszystkiego, jak może być moc?? Najlepiej przy doładowaniu 0.7 bar?? Prosze o odpowiedź
ca. od 110KM do 140KM przy silniku 1.2 ... jak podłubiesz to 150KM pęka spokojnie..... jak się przyłożyć to 200KM+
matejas - Tue Jun 28, 2005 1:44 pm
" />ca. od 110KM do 140KM przy silniku 1.2 ... jak podłubiesz to 150KM pęka spokojnie..... jak się przyłożyć to 200KM+ [/quote]
200 km mówisz... hmm a czy to będzie sie wiązało z np wymianą tłoków na kute, ponieważ słyszałem, że są drogie i czy to będzie miało jakiś wpływ na zużycie silnika??
Tommi - Wed Jun 29, 2005 9:20 am
" /> ">200 km mówisz... hmm a czy to będzie sie wiązało z np wymianą tłoków na kute, ponieważ słyszałem, że są drogie i czy to będzie miało jakiś wpływ na zużycie silnika??
a jak Ci się wydaje...... silnik wolnossący o mocy 75KM podkręcasz do 200KM myślisz że zrobisz to na seryjnym dole??.... możliwe ale dla bezpieczeństwa zapodajesz kute i po problemie..... jak szczypiesz się na kute tłoki to odpuść tą zabawę...... bo to nie są tanie zabawki
mosak - Wed Jun 29, 2005 4:32 pm
" />poztaym jest taki maly problem furka wazaca jakies 800kg i majaca 200KM to lekkie przegiecie .... nie do opanowania na centomani bodajze gosc od niebieskiego SC z IC od bety 525 TDS ktory ma te 200KM nie moze auta opanowac ... gadales z WASyL'em???
matejas - Wed Jun 29, 2005 6:14 pm
" />Taaak dzieki za gg od wasala. NIechce robic tych 200 km, sądze, że 140 styka;)
Bullitt - Wed Jun 29, 2005 8:25 pm
" /> "> ca. od 110KM do 140KM przy silniku 1.2 ... jak podłubiesz to 150KM pęka spokojnie..... jak się przyłożyć to 200KM+
Słabo mi się robi jak czytam takie brednie....
Czy ty sobie zdajesz sprawę co trzeba zrobić z silnikiem 1,2 fiata aby miał 200 koni? Przeliczyłeś sobie ile to jest z litra? Wiesz jaki tam wał siedzi? wiesz jakie panewki zastosowac? Jakie turbo? Czy bierzesz pod uwagę to, że skrzynia biegów tego nie wytrzyma? Zastanawiałeś się, ze pourywają się przeguby, półosie? Czy przemyśłaeś taki aspekt- że ta buda się zrozjedzie przy 250 nm?
Jesli tego nie wiesz to przestań PIERD.LIĆ!
matejas - Thu Jun 30, 2005 10:54 am
" />Już to mówiłem i jeszcze raz powtórze: NIE BĘDE PRZERABIAŁ SEJA NA 200 KM, BĘDZIE 140.. WYSTARCZAJĄCO!!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|