Swap
sokół - Mon May 22, 2006 12:09 pm
" />Mam dwa pytania (1) czy opłacalny jest swap silnika 3,2t z audi s4 do audi s2?? (2)Czy jest jakaś pożądna firma na śląsku która by to zrobiła
Evo - Mon May 22, 2006 12:46 pm
" /> ">(1) czy opłacalny jest swap silnika 3,2t z audi s4 do audi s2??
Nie przypominam sobie żeby Audi do silników 3.2 wsadzało turbo, jest tylko wersja n/a, a w S4 nawet nigdy nie siedział silnik 3.2 W starszym S4 był 2.7biT, a w nowszych jest 4.2 n/a V8
">(2)Czy jest jakaś pożądna firma na śląsku która by to zrobiła
Niestety w tej kwesti w niczym Ci nie pomoge
Pozdro
DeviL - Mon May 22, 2006 12:57 pm
" />http://www.doubleb.pl sproboj tam napisac - mail , w temacie audi s2 voj2s chyba jest
matejas - Mon May 22, 2006 6:56 pm
" />Może to nie jest na śląsku ale niedaleko tzn w Krakowie. Project xs... do końca nie wiem czy przerobią coś takiego ale warto zapytać.. no oczywiście jest też vtech i godula
BRS - Tue May 23, 2006 8:45 am
" />projectxs gt-service ttc vtech godula grabowski.... troche tego w kraku jest... ale koszty beda duze....
Zbadek - Tue May 23, 2006 4:08 pm
" />Ekhm Grabowski jest chyba w Warszawie. No chyba że wyemigrował. Może Compsport by sie tego podjął w końcu parę ciekawych swapów na swoje potrzeby zrobili. Pozdr.
sokół - Tue May 23, 2006 4:50 pm
" />pomyliło mi się sorrki chodziło mi o 2.7T
spidigonzales - Wed May 24, 2006 4:43 pm
" />Jak wyglądają przepisy dotyczące wymiany silnika i rejestracji po swap'ie? bo chyba nie mozna od tak sobie włozyc dwa razy większego silnika?
maykel - Wed May 24, 2006 5:15 pm
" />Nie trzeba wbijac w dowod swapa. Jedyne prawne konsekwencje moga byc z ubezpieczeniem...
DeviL - Wed May 24, 2006 5:30 pm
" />Umowa kupna-sprzedaz , gosc Ci wbija nowa pojemnosc do dowodu , i placisz inne ubezpieczenie .
Evo - Wed May 24, 2006 5:39 pm
" />My tu gadu gadu, a nawet nie wiemy do jakiej budy ma byc wkładany silnik Sokół, pochwal się do czego chesz wkładać ten silnik
pepel - Wed May 24, 2006 7:35 pm
" /> ">z audi s4 do audi s2
Evo - Wed May 24, 2006 7:44 pm
" />Przepraszam, my mistake Jest chociaż pewność że do S2 się upchnie ten silnik, w końcu Audi wkładało tam 2.8 V6, więc 2.7 V6, ic i dwa turbo też powinno się zmieścić
pepel - Wed May 24, 2006 8:28 pm
" />Owszem wielkosc motoru to jedno ale trzeba pamietac o mocowaniach silnika itp - to takze ma wplyw na 'wykonalnosc' swapa. A tak do tematu to auto ma sluzyc do 1/4 czy na codzien? Jesli na codzien to IMHO projekt jest nieoplacalny - lepiej isc utartą scieżką i miec dlubniete 2.2T [takze bardzo rozwojowy silnik] niz ciekawe 2.7bi-t. Ale to tylko moje skromne zdanie
pozdr, P.
sokół - Thu May 25, 2006 5:40 pm
" />na 1/4mili
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|