ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Swap silnika w Cordobie SX





Quzyn - Fri May 25, 2007 10:11 am
" />Witam ;]
Zastanawiam sie nad swapem silnika w Cordobie SX z 1999(przejsciowka),siedzi w niej stary 1,6 8V 105 konny i chcialem wlozyc do niej VAGowski 1,8 20V ew. juz zaturbiony, bo wiem ze Coupejki wychodzily z tym silnikiem. Czy jest to w ogole oplacalna inwestycja?Co poza silnikiem i ukl. przeniesienia napedu trzeba wymienic i czy wie ktos czy jest ktos w Lodzi kto sie tym zajmuje oraz jakie sa przyblizone koszta?
Chcialem zaturbic obecny silnik, ale jest on zdecydowanie nierozwojowy.
Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam




bezduszny - Fri May 25, 2007 8:27 pm
" />Przejście na silnik 1.8T to najlepsze i najtańsze rozwiązanie...

Przy stosunkowo niewielkich inwestycjach możesz mieć spokojne i bezpieczne 220-250KM...

Potrzebne będą (tak z grubsza):

-silnik 1.8T 20V
-turbina k04-01
-FMIC
-wydech 2,5"
-dobry program zrobiony np. w Unitronic...

Sam swap zrobi ci za rozsądne pieniądze i dobrze jakościowo firma w Toruniu http://www.dt-motorsport.pl

... nie zapomnij o hebelkach. Na przód nie mniej niż 312mm z jakiegoś VAG'a (felgi nie mniejsze niż 16" )

Mina wyprzedzanych kierowców BMW....... bezcenna



Quzyn - Sat May 26, 2007 1:50 pm
" />Hebelki sa juz wzmocnione z przodu, tylko tyl bede musial wymienic, autko toczy sie na 17" na P-Zero wiec chyba nie bede zmniejszal rozmiaru do 16" ;]

A o tych kierowcach BMek to od dawna marze



bezduszny - Sat May 26, 2007 5:12 pm
" />A jaka moc interesuje Ciebie ?




Quzyn - Sun May 27, 2007 1:47 pm
" />200 - 220 koni, raczej nie wiecej...



bezduszny - Sun May 27, 2007 1:55 pm
" />To w tym zakresie złapiesz się jeżeli wsadzisz silnik 1.8T wyprodukowany po 2000 roku czyli AUM, AUQ, ARX to jest tam ta sama sprzężatka.

Niektórzy mylnie nazywają ją jako "k03s" (np. w silniku AUQ) ale formalnie nie było nigdy takiego modelu. Turbina ta w zależności od softu pracowała z mocami 150 lub 180KM.
Po 2000 roku Borg-Warner zmodyfikował turbosprężarkę k03 montując większy kompresor w tym samym turbo - czyli to co niektórzy nazywają hybrydą k03 turbo i k04 kompresor

Dokładając do tego soft+wydech+FMIC masz te 200-210KM bez problemu.



Quzyn - Thu May 31, 2007 9:03 am
" />No to z grubsza wiem czego szukac
Dzieki za informacje i jak wszystko dobrze pojdzie to pod koniec sezonu pochwale sie gdzies slicznotka, chyba ze Ci kierowcy BMek mnie z zazdrosci szybciej dopadna
Pozdrawiam ;]



bezduszny - Thu May 31, 2007 9:08 am
" />Sam zaczynam budować taka cicho-ciemną Octavie-1 4x4 (na Haldexie) z bazowym silnikiem BAM (TT225) i docelową mocą....350-400KM ... tak, że temat mam dokładnie "obcykany".
Niestety, największym problemem jest znalezienie odpowidniej Octavi
Może jak pojadę w tym miesiącu do szwajcarii to coś ładnego znajdę.... bo sam silnik, skrzynie 6-tkę i część gratów już mam.



darksmile - Thu May 31, 2007 11:12 am
" />unitronic powiadasz



bezduszny - Thu May 31, 2007 11:15 am
" />
">unitronic powiadasz

....a masz lepszą propozycje kogoś kto potrafi ogarnąć lepiej niż herr Poniedziałek silnik 1.8T ?



bezduszny - Wed Jun 06, 2007 5:52 pm
" />Tu jest jakiś silniczek do kupienia: http://forum.sss.org.pl/viewtopic.php?t=1799
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl