Turbosprężarka
sewenap - Fri Mar 04, 2005 9:54 pm
" />CZY POTRAFI KTOS MI ODPOWIEDZIEC JAKIE KOSZTA MUSIAL BYM PONIESC JESLI CHCIAL BYM ZAMONTOWAC JAKAS NIEDUZA TURBOSPREZARKE DO SEATA 1.4 (TEN SILNIK JEST CHYBA IDENTYCZNY JAK W VW GOLFIE 3)I CZY PRZY POSIADANIU JAKIEJS MALEJ TURBINKI SAMOCHOD PALI DUZO WIECEJ JESLI TAK TO MOZE KTOS WIE O ILE WIECEJ A MOZE WOGOLE SPALANIE SIE NIE ZWIEKSZA...?A WLASNIE JESLI MIALA BY ONA BYC NIE DUZA TO MOZE KTOS WIE O ILE KONI PODNIOSLA BY MOC SILNIKA I CZY SILNIK DUZO SZYBCIEJ SIE ZUZYWA PRZY TURBO...?
Jasiek - Fri Mar 04, 2005 10:15 pm
" />Jeszcze raz napiszesz posta duzymi literami to cie kara boska spotka. Zanim zalozysz sobie turbo znajdz na googlu netykiete i ja przeczytaj. Milego wieczoru
OZ - Fri Mar 04, 2005 10:36 pm
" />1. Samochód z turbiną pali zawsze mniej niż taki sam bez turbo, posiadanie turbiny nie ma znaczenia dla wytrzymałości i trwałości silnika 2. Nie opłaca sie modyfikować 1.4 N/A, to absurd 3. Kup na szrocie silnik 1.8T i wstaw w sprawdzonej firmie, koszt w sumie ok. 10.000 4. Jeżeli nie chcesz wykonać pkt 3 - NIE RÓB NIC Z TYM AUTEM.
siwy - Sat Mar 05, 2005 2:12 am
" />ja mam honde 1.4 turbo 2000r 3dr
1. mi spalanie przy jezdzie codziennej spadlo (niestety w zimie pali wiecej niz n/a). z maxymalnym palowaniem pali dosc duzo ponad 12l/100km 2. oZ, nie chce nic mowic, ale dyskryminujesz tym klasy M i M+ chyba ze miales akurat na mysli TEN konkretny silnik z ibizy, to zgoda =] jest po prostu ujowy ze tak ujme 3. zastanow sie nad opcja oza 4. tego punktu wyzej ne czytaj zrob to co uwazasz za stosowne, niektorzy uwazaja ze lepiej jezdzic dlubanym 1.4 ktore bedzie slabsze od innych aut, ale zato najmocniejsze z tych slabszych (lub po prostu lepsze od serii), niz jezdzic mocna seria. faktycznie, tuning to uzaleznienie i ja np. nie potrafilbym kupic mocnego auta i cieszyc sie mocna seria.
Pozdrawiam
BRS - Sat Mar 05, 2005 9:22 am
" /> ">1. Samochód z turbiną pali zawsze mniej niż taki sam bez turbo, posiadanie turbiny nie ma znaczenia dla wytrzymałości i trwałości silnika 2. Nie opłaca sie modyfikować 1.4 N/A, to absurd 3. Kup na szrocie silnik 1.8T i wstaw w sprawdzonej firmie, koszt w sumie ok. 10.000 4. Jeżeli nie chcesz wykonać pkt 3 - NIE RÓB NIC Z TYM AUTEM.
mini plus tez sie liczy
ale seatowski silnik 1,4 to fabryczznie 60KM wiec musialbys znalezc ze 100KM na tej turbosprezarce............. a)ciezko wykonalne b)mnuuuustwo hajsu by to kosztowalo
wiec choc lubie klasy mini i mini+ to ........ niewidze sensu zabawy z tym motorem
salamiak - Sat Mar 05, 2005 9:39 am
" />A co myslicie o turbo do Toyoty Corolli 1.4 VVT-i 2002r 97KM?? Ile mozna bylo by uzyskac KM z tego samochodu i czy to ma w ogole sens??
OZ - Sat Mar 05, 2005 12:56 pm
" />zrozumiałem pytanie, że chodzi o auto do codziennej jazdy a nie na zawody, jedno z drugim już na obecnym etapie ma coraz mniej wspólnego ze sobą, i dobrze
sewenap - Sat Mar 05, 2005 1:00 pm
" /> ">1. Samochód z turbiną pali zawsze mniej niż taki sam bez turbo, posiadanie turbiny nie ma znaczenia dla wytrzymałości i trwałości silnika 2. Nie opłaca sie modyfikować 1.4 N/A, to absurd 3. Kup na szrocie silnik 1.8T i wstaw w sprawdzonej firmie, koszt w sumie ok. 10.000 4. Jeżeli nie chcesz wykonać pkt 3 - NIE RÓB NIC Z TYM AUTEM.
Widzisz OZ jest taki maly problem ze niby ja tym autem jezdze prawie caly czas i wogole prawie jest moje ale to tylko prawie bo jednak matka jest wlascicielka i on nie pozwala mi nic zmieniac w tym aucie!!(kobieta starej daty nie idzie za postepem technicznym)dlatego zalezalo mi na tym by sie dowiedziec ile pali (tak zeby mama sie nie zorjetowala ze cos sie zmienilo a zarazem silnika nie zajechac bo dobrze by bylo jeszcze na nim z 80-90 tys przejechac-w tej chwili ma 66 tys zrobione) to pierwsza rzecz a droga to taka ze nie mam szans wladowac silnika za 10tys.zl bo mam 19 lat i nawet jeszcze nie pracuje wiec dla mnie 10zl to jest duzo nie mowiac o 100 a wlasnie dlatego chcialem sie dowiedziec co mozna zrobic z tym autkiem zeby choc nieco wiecej mocy wyciagnac bez diametralnych zmian i zarazem malym kosztem!!gdybym mogl to juz dawno bym wpakowal silniczek ale chyba diesla 1.9 od seata cupry!! ale niestety
PS. przepraszam za pierwszego posta pisanego DUZYMI LITERAMI
PPS. zapomnialem powiedziec ze ma to byc autko do codziennej jazdy ale nieco sprawniejszej(bo teraz to wyprzedzanie jest udreka!!)ale na 1/4 i tak chce wystartowac a co mi tam
Jasiek - Sat Mar 05, 2005 1:05 pm
" />To ja proponuje nie robic nic, podszkolic sie w jezdzie, poczekac az beda pieniazki i wtedy zmienic auto.
sewenap - Sat Mar 05, 2005 1:11 pm
" /> ">To ja proponuje nie robic nic, podszkolic sie w jezdzie, poczekac az beda pieniazki i wtedy zmienic auto.
heh narazie sie nie zapowiada na to zeby byly pieniazki wiec nowego autka napewno nie bedzie chyba ze w totka wygram a w jezdzie chyba bardziej sie nie da podszkolic gdyz po prostej nie ma mozliwosci chyba wiecej wyciagnac na umiejetnosciach niz teraz to robie przy tej mocy dlatego szukam jakiegos taniego urozmaicenia i dlatego jestem ciekaw ile kosztuje jakas mala turbinka
PS. a tak wogole to naprawde jazda autem o tej wadze i 60km jest przykre i nudne po miescie w ruchu i korkach naturalnie wiecej nie trzeba ale wieczorami albo na obwodnicy lepiej nie mowic a juz wogole zalamka jak z innych kumpli autkami sie porownam (nawet tez 1.4 )to jest smutne dlatego chce cos zmienic !!!Na prawde jak bym mial te ok 85-90 km to juz by mi robilo tak ze szok !!!dalej nawet marzeniami nie siegam ale oczywiscie wiecej bylo by lepiej
OZ - Sat Mar 05, 2005 1:24 pm
" />rozumiem Cię bardzo dobrze ale dla Twojego własnego, w tym finansowego dobra - nic nie rób w tym aucie, turbiny nie są drogie - drogie jest naprawianie zepsutego projektu i przywracanie stanu sprzed zmian
sewenap - Sat Mar 05, 2005 1:32 pm
" />to sadzisz ze az tak moge rozwalic autko kurcze bo az mi sie plakac chce zwlaszcza jak o was czytam i o tym jak macie po 300-400-900km!!!!! dla mnie marzeniem jest 100!!!!:( musze jakos choc troche podniesc moc!!:( moze masz jakis inny pomysl...?pomoz OZZZ...!!!!!
Jasiek - Sat Mar 05, 2005 1:49 pm
" />Modyfikacje sa drogie, a te turbo szczegolnie, jezeli maja byc zrobione tak, zeby samochod pojezdzil chwile. Dlatego namow mame, zeby sprzedac to co macie obecnie i kupic cos innego, z wiekszym potencjalem na dzien dobry.
sewenap - Sat Mar 05, 2005 1:54 pm
" /> ">Modyfikacje sa drogie, a te turbo szczegolnie, jezeli maja byc zrobione tak, zeby samochod pojezdzil chwile. Dlatego namow mame, zeby sprzedac to co macie obecnie i kupic cos innego, z wiekszym potencjalem na dzien dobry.
Naprawde nie da sie jej namowic!!juz probowalem....ona jest negatywmna do wszystkiego!!nawet radja w aucie nie pozwalala mi zmienic!!naszczescie zrobilem to w koncu i zobaczyla juz to fakcie wiec zostalo ale na nic innego nie ma szans
Jasiek - Sat Mar 05, 2005 1:55 pm
" />No to daj sobie spokoj w takim razie i poczekaj pare latek, przez ten czas mozesz sie np pobawic w KJSach, gdzie wcale nie moc jest najwazniejsza, a fun ogromny.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plprzeloty.htw.pl
|
|