ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

VW Polo ... Proszę o wypowiedzenie się fachowców ...





dziuber - Sun Sep 09, 2007 12:45 am
" />Witam. Otóż wraz z warszawską firmą zrobiliśmy projekt vw polo 1.4 16V Turbo. Silnik został odprężony z tłoków 0,6 mm i to wszystko. Narazie doładowanie jest rzędu 0,2 - 0,3 bara. Szykują się już wtryski od 1.8T i napewno będzie większy skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Pytanie moje jest takie, jakie optymalne doładowanie można rozkręcić na seryjnym silniku vw ? Chodzi mi o to czy np. jak doładowanie będzie rzędu 0,5 bara to nie rozwali mi od razu silnika lub nie wypadną korby bokiem lub też spłyną tłoki ? Proszę o fachową wypowiedź co do takiego podnoszenia doładowania turbo. Pozdrawiam - dziuber




OZ - Sun Sep 09, 2007 8:16 am
" />każde bezpieczne podnoszenie doładowania w silniku, który był wolnossący, wymaga kutych tłoków i korbowodów
inaczej niestety ryzykujesz wymianą silnika, nikt nie będzie Ci w stanie zagwarantować czy nastąpi to przy 0,5 czy 1 barze



dziuber - Sun Sep 09, 2007 10:55 pm
" />Ok rozumiem, dzięki OZ



maciek s4 1/4 - Tue Sep 11, 2007 7:33 am
" />Niestety korbowody i tłoki w tym silniku sa bardzo słabe.wiem ze 0.3 bara wytrzyma ale wiecej to twoje ryzyko




bezduszny - Tue Sep 18, 2007 9:04 am
" />Przy takim uturbianiu poniesiesz spore koszty, straisz dużo czasu a efekt może być bardzo mizerny.. a do tego bardzo awaryjny.

Może lepiej pomyśleć nad swapem na 1.8T...... ?



Kuba_Igor - Tue Jul 15, 2008 11:01 pm
" />zrobiliśmy projekt vw polo 1.4 16V Turbo

Kolego mam pytanie co do tego twojego silniczka, na pocztąku to był zwykły 1,4 16V 75km ? Bo ja mam 1,4 DOHC 16V 102km i właśnie się zastanawiam nad turbiną możesz coś więcej powiedzieć i twoim projekcie



luke - Thu Jul 17, 2008 8:42 am
" />
"> ja mam 1,4 DOHC 16V 102km i właśnie się zastanawiam nad turbiną możesz coś więcej powiedzieć i twoim projekcie

Bez sensu, swapuj na 1,8T, będziesz miał więcej mocy, będzie taniej i bardziej bezawaryjnie.



OZ - Thu Jul 17, 2008 9:05 am
" />uturbianie N/A do jazdy codziennej jest bez sensu
jeżeli już to tylko wymiana silnika na uturbiony seryjnie



Kuba_Igor - Mon Jul 21, 2008 8:23 am
" />
">Bez sensu, swapuj na 1,8T, będziesz miał więcej mocy, będzie taniej i bardziej bezawaryjnie.
A gdzie kolego najllepiej szukać silniczka? i czy caly osprzęt nowego silnika będzie pasował czy dojdą jakieś dodatkowe koszty



OZ - Mon Jul 21, 2008 8:34 am
" />najlepiej i najtaniej - na szrotach, można tam kupić mnóstwo rzeczy za grosze
swego czasu nabyłem tam np. 2.7T za 500 pln
kupuj z osprzętem oczywiście



Kuba_Igor - Tue Jul 22, 2008 8:41 am
" />
">najlepiej i najtaniej - na szrotach, można tam kupić mnóstwo rzeczy za grosze
swego czasu nabyłem tam np. 2.7T za 500 pln
kupuj z osprzętem oczywiście

Dzięki kolego za rade ale spotkałem gościa odmnie z miasta coś mi nawijał że kiedyś do swojego polo wrzucił kompresor od mercedesa jakiegoś i że dało mu to łączny efekt 140 KM osiągał prędkość 225km/h przy obrotach 7500 I mam pytanko czy ktoś stosował podobne modyfikacje zamiast turbinki kompresor co wychodzi dużo taniej i można go odłączyć w każdej chwili bo ma własne sprzęgło



bezduszny - Tue Jul 22, 2008 8:46 am
" />Nic nie wyjdzie ci taniej niż wstawienie silnika 1.8T który już standardowo ma najbidniej 150KM.

Silnik kupisz za około 3.5k pln ... reszta to koszty swapu.
Jak trafisz to w tych pieniądzach kupisz wersje 180KM... a to już gwarantuje dobrą zabawę i bezcenna mine właścicieli BMW pozostawionych za sobą

Jeżeli masz pedał gazu elektroniczny szukaj silnika AUM (150), AUQ (180).... jak "na linkę" to AGU (150)



Kuba_Igor - Tue Jul 22, 2008 9:06 am
" />Ok ;] Dzięki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl