ďťż
Mount Power
 
Picture

Pokrewne:

Cytat:

Wybuchający silnik VW 1.8 proszę o pomoc





sebek - Sun Sep 24, 2006 8:07 pm
" />Siemka mam takie pytanko odnośnie silniczka VW 1.8 z passata 95r seryjnie 76KM została załozona turbina i podciągnięte do około 145KM na seryjnych korbach tłokach itp. cały silnik seria i wszystko chodziło jak żyletka ale dzisiaj z chłopakami się troszke scigalismy i w pewnym momęcie z rury wydechowej kłeby dymu spod maski jeszcze wiecej olej wystrzelił na kolektor wydechowy z tyłu silnika ze całą komore zachlapało (no i się oczywiście zapaliło) ale wiekrzych strat niema bo jak jechałem do Torunia na 1/4 to sprawiłem sobie gasnice w silniku nic nie puka tylko teraz pytanie co to moze być?Mi się wydaje ze to uszczelka pod głowicą ale niejestem pewien,co teraz robić wsadzać inny silnik czy reanimowac ten? Jesli bym się decydował na inny to raczej wiekszy z seryjną mocą grubo ponad 100KM tylko jaki najlepiej?No i jeszcze najlepiej zeby pasował na skrzynie biegów. Pozdrawiam czekam na rady




mateoosh01 - Sun Sep 24, 2006 8:24 pm
" />Może to być jeszcze turbo, zaczeło brac olej w duzych ilosciach i pluje nim na kolektor. Mielismy podbnie tyle ze w Golfie III 1,8T Wymiana turbo pomogła teraz śmiga



grifter - Mon Sep 25, 2006 5:48 am
" />odetnij doplyw oleju do turbo i zobacz czy dalej chlapie mateoosh dobrze klika :>



Marlon - Mon Sep 25, 2006 7:31 am
" />dym był spod maski, koledzy
może przewód ciśnieniowy od turbo? Możesz mieć tam nakrętkę regulującą ciśnienie oleju podawanego na turbinę, może jest zbyt restrykcyjna i wzrasta ciśnienie oleju? i w efekcie go wyrzuca bokami.
Ewentualnie może być że odpływ oleju jest kiepski (zagięty, zagnieciony, zbyt długi, nie idzie w dół...) tam olej blokuje się i w efekcie przeciska się przez uszczelniacze turbiny.




grifter - Mon Sep 25, 2006 9:00 am
" />no tak, tak czy inaczej jak odetniesz doplyw oleju do turbo to bedzie wiadomo czy to z tego byl problem ;> nie istotne czy leci do wydechu czy wycieka na korektor



Marlon - Mon Sep 25, 2006 9:46 am
" />Jak odetniesz dopływ to zabijesz turbo



grifter - Mon Sep 25, 2006 12:07 pm
" />oj zabije, zatrze sie tylko cos i to tez raczej nie tak szybko (chyba) :>



Budzik - Mon Sep 25, 2006 2:26 pm
" />Chyba robi duza roznice

Najpierw postaraj sie wyczyscic wszystko dookola turbiny i sprawdz z kad dokladnie leci olej, bedzie wiadomo co i gdzie sprawdzac. Tym bardziej ze powodow moze byc kilka...



sebek - Mon Sep 25, 2006 8:43 pm
" />to w takim razie niebedzie to raczej uszczelka pod głowicą tylko coś z turbo ale się zrobi mogą być jeszcze inne mozliwości?? dzieki za odpowiedzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przeloty.htw.pl